Det finns en anledning :P

Nu har vi bott i Nyköping en månad, vet inte var tiden har tagit vägen men vi har levt utan internet och tv under denna period, tycker vi är ruskigt duktiga ;) Men nu så blir det annat. Jag var ju på arbetsintervju i Norrköping men man behövde kunna komma på kort varsel eftersom det är så få personal som jobbar så det gick inge vidare där.

Sökte sen jobb på elgiganten, 400 sökte, 15 blev kallade på intervju, tyckte det kändes bra och trodde att jag skulle få det och jag blev lovad att få besked efter en vecka via telefon eller mejl, men tror ni jag hörde nåt? -nej. Usch jag blir så irriterad på folk som inte håller det man lovar, då ska man fan inte säga nåt! Jag blev förbannad och tittade runt på jobbannonser, men det fanns inte mycket. Hittade reklam för en KY utbildning här i Nyköping som säljare inom detaljhandeln som skulle börja på måndagen (detta var på söndagen) på måndan ringde dom upp mig från skolan och sa att det fanns platser kvar så i onsdags började jag plugga igen ;)

Denna helg har jag spenderat med Jill i Jönköping på Elmia, det var nationell kongress om en produkt som gör att man mår bra, orkar mer och förhindrar sjukdomar. Det är bara så himla bra och jag är såld på allt jag har fått uppleva och alla personer jag har träffat som har berättat om detta, låter nästan för bra för att vara sant men jag ska ge det ett försök :) Så nu ska jag jobba med att hjälpa människor att bli friskare och må bättre!

På vägen hem åkte vi förbi Gränna och köpte polkagrisar, riktigt mysig stad det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0