kameleont

Sitter och tittar på lite bilder nu från hösten, har inte färgat håret på en månad men det är olika färger på typ varje bild, nä men nästan. Ute ser det riktigt rött ut, det är ju mörk mahogny så det ska ju va lite rött. Sen på kort från fester o så ser mitt hår mörkbrunt ut. Det är ju kul att man kan variera hårfärg lite sådär ;)

Förövrigt sitter jag och funderar på vad vi ska göra med "rummet" eller salongen som johan kallar det. Som det ser ut nu är det ett bord, stolar, en fåtölj och en bokhylla men det ser sååå tråkigt ut och jag har verkligen idetorka och typ pengatorka för jag har inte orkat skicka in studieförsäkran ännu. Funerar på att göra det till ett mysrum med två soffor i mitten, ett bord mellan dom o nån snygg matta och massa kuddar. Vad tros? Vill att det mesta ska gå i vitt eller en del svart också eller färg, jag kan inte bestämma mig.

En sak som är bestämt är att vi ska tapetsera om nästan hela huset, och vi är hyfsat överens men det blir inga dramatiska grejer iaf men snyggt lär det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0