Monday

Det blev som jag trodde, jag blev förkyld men det är inte så konstigt när barn hostar en i ansiktet.
Glömde skriva igår vad som hände på krogen, nån bodybuilder typ fick för sig att dansa med oss men lite skum va han, sen tog han tag i mig o linas nacke och tyckte att vi skulle dansa, han märkte nog inte själv att han va lite hårdhänt, inte för att man är kinkig men det va vel sådär. Sen vare nåra som verkligen hade förspel på scenen, det kan man ju också ha haha. Rätt galen men ändå kul kväll som sagt.

Min grupp i skolan skulle ha träffats kl 10 idag men bara för att det börjar bli 0 grader ute så börjar sj-trafiken krångla. En i min grupp fick byta buss istället typ 4 gånger så vi började halv 1 istället, men det gick ju det med. Det värsta med grupparbeten är att det är så mkt trevligare att sitta o prata om andra saker vilket resulterar 20% effektiv tid typ men det funkar ändå, inte så himla mkt kvar att göra tror jag :)

fan försöker vara lite positiv idag men det går inte, jag känner mig riktigt irriterad och arg och typ allt, stackars mamma som jag gav lite aggressioner på över fonen. Jag har väldigt kort stubin och kan verkligen hugga till usch det är ingen bra egenskap, jag borde typ börja på boxning eller nåt. Fast jag ska nog börja gymma snart, eller jag SKA men jag är ju bäst på att skjuta upp sånt också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0