Onsdag

Känns skönt, vi är klara med projektrapporten så nu är jag ledig resten av veckan :)
Ska vel kurera mig så mycket jag kan.
Tanken är att jag ska till Sthlm på fredag för shopping på dagen och utgång på kvällen.
På lördag ska jag på födelsedags/halloweenfest så jag måste bli bra!

Idag har vi varit och valt ut massa tapeter,
ska i stort sett tapetsera om alla rum utom ett vilket resulterar i typ 40 rullar :P
Får ta lite före och efterbilder men det lär ta ett tag eftersom vi ska göra det själva
och det är 5 rum som ska tapetseras så om ett halvår borde det va klart, nä men nästan.


Insåg idag att jag är ledig 4 veckor under jul/nyår om nu det är rätt, känner bara för att dra iväg till Thailand eller nåt, skulle vara så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0