Tryfflar


Dessa tryfflar blev lite misslyckade men goda!
Till dom vita tog jag 100 g vit choklad och 1/4 dl grädde. Hade även i lite rivet citronskal som jag sedan silade bort innan jag hade i chokladen. De fick stå och stelna i kylen och sedan doppade jag de i vit choklad.

Till dom mörka tog jag 200 g choklad, en skvätt kahlua och 1/4 dl grädde. Man kokar ihop allt och sen får det st och svalna och så doppar man i vit choklad.

Det som blev lite misslyckat var att de är lite degiga i mitten, men för dem som gillar det är de nog perfekta :P

Kommentarer
Postat av: Elina [FOTO]

sv. Tusen tack!



Ha en bra dag :)

2011-02-13 @ 12:49:41
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0