Långledig

Julledigheten är inte slut för mig ännu.. har fyra veckor och denna vecka är kvar, skönt :) Men problemet är att jag ska ut på LIA på måndag men jag har inte fått någon plats ännu.. det går inge bra för jag har varit på tre intervjuer och alla säger att de fått bra intryck av mig och vill mer eller mindre bygga vidare på något i framtiden men just nu är det omorganisation eller att de jobbar för lite. så vi får se vart detta slutar, men det blir säkert bra hoppas jag :)

Skulle vara grymt skönt att få åka utomlands, tror jag har ljusbrist eller något för jag är så trött hela tiden, sover hur länge som helst på nätterna men ändå trött på dagarna, det kanske är för att jag sover för länge också. Ne nu ska jag sluta klaga men jag är lite bitter när saker inte går som jag vill.

Imorn o på onsdag ska jag jobba iaf, det är en bra grej! Pengar behöver man alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0