Praktik

Nu mår jag bra igen, jobbat idag o ska jobba imorn. Känns kanon!
På måndag ska jag iväg på praktik, eller LIA som det nu heter. Har två alternativ, antingen VMP-group som är ett bemmaningsföretag eller vistancia som skräddarsyr konferensresor till företag. Tror dock att jag kommer lära mig mest från VMP så ska ringa dit imorn!

Just nu sitter jag här och har skämt bort min hud lite. Rengjorde ansiktet, peelade, fuktspray och sist vitaminkur. Allt från Rosenserien. Känns så lyxigt eftersom det verkligen doftar rosor! Blir så himla torr i ansiktet på vintern så det blir inge snyggt med smink då, jag som älskar lite rouge på mitt annars så bleka ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0