Mellerud igen!

Nu har jag snart varit i Mellerud igen i två veckor, har hunnit med massa roligheter! I början av förra veckan hade jag inget sommarjobb men nu har jag helt plötsligt två! Det ena är som barnskötare på samma ställe i tre veckor med barn 1-3 år som är den mysigaste åldern :) Sen det andra håller jag lite hemligt, ska på ett möte först bara. iih så roligt det känns! Så nu har jag verkligen kunnat njuta till fullo av min ledighet. På måndag ska jag tillbaka till Nyköping igen o har en veckas ledigt där också!

Det är obeskrivligt hur mysigt det är såhär på landet! Har varit ute o paddlat kajak, suttit i en jättegunga under eken med ett glas vin, åkt runt till massa ställen, bl.a Göteborg förra helgen för fest med gamla vänner och det var sjuukt kul! Hann dessutom träffa en barndomsvän som jag inte träffat på fyra år. Ja det var underbart och jag fullkomligt älskar hennes täcke som var för två, så mysigt när man kan kura in sig ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-31 @ 20:46:36
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0