Tisdag


Jag gungar hos mamma

Back to school igår! Har varit på praktik i 6 veckor, eller aa alla andra utom jag som hade två veckor eftersom Melleruds Nyheter inte kunde ta emot mig längre och för att jag inte kunde få ut mer från det företaget.

Just nu håller vi på med marknadsföring som är intressant men kanske lite väl ingående :) Om jag kommer starta eget i framtiden kommer jag vara lycklig över att ha läst denna kurs! Dessutom fick vi veta idag att vi ska byta lokaler till hösten till mkt fräschare till campus i Nyköping istället för att vara helt off :)

Förövrigt idag så åkte vi och handlade sommartäcke och lila soffkuddar! Jag har supersvårt att sova när det är för varmt, det går verkligen inte! Just nu har vi sovrummet på övervånigen men vi funderar på att flytta sängen till nedervåning som är mkt svalare:) men än så länge är vi för lata för att göra det.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0