Analogkamera

Förra helgen tog jag med Isabell till en fotosession. Det blev svartivta porträttbilder och fotografen hade en analogkamera från -58. Kan va kul med lite gammal stil! Ska hämta bilderna imorn eller på fredag, så ska jag försöka få tag på en scanner så man kan visa bilderna här :) Dessutom vill en agentur ha lite bilder så jag måste fixa ihop en bra portfolie :)

Min utbildning är väldigt lugn, vilket är fruktasvärt skönt! Men just denna kurs i marknadsföring är lite högre tempo, tanken är att vi har mkt eget arbete och då är tanken att vi ska sitta 8 timmar om dagen. Det är sjukt svårt, vi ska "starta" upp ett eget företag så som man gör på riktigt! Jobbigt men intressant och lärande efter alla 711 misstag man gör :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0