Kalas

Igår var det kalas hos Carla, mkt trevligt! Kul o träffa lite gammalt folk från förr också! Vi drog till tellus och för första gången i mitt liv tog jag med mig ett par extra skor så jag skulle slippa gå hem i klackar.. Vad tror ni inte händer då? Jo dom i garderoben säger att dom inte tar emot några väskor och att det ändrades förra helgen, hur fan ska jag veta det? Deras motivation var att galgarna inte orkade hålla upp väskorna.. men jag trodde att man la väskan på golvet med en lapp på som man gör på alla andra ställen?
Ne så dom tyckte typ att jag skulle slänga mina skor haha vad arg jag blev. Jag gick ut till vakten o sa som det va o han va snäll o förstående så jag fick lägga dom bakom en dörr så det gick ju bra till slut iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0